Subject: Teavitus taotluses esitatud tingimuste muutusest
From: "Margit Paulus" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: Anna-Liina Väkram - MKM <[email-masked]>,Kristi Väli <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 10:08:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Andmekaitse Inspektsioon on 08.05.2025 otsusega nr 2.2.-1/25/12-7 
kooskõlastanud andmesubjektide nõusolekuta isikuandmete töötlemise uuringus 
"Eesti Töötukassa töötust ennetavate teenuste mõjude hindamine" Eesti 
Töötukassa ja Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poolt 16.04.2025 
esitatud taotluses ning selle lisas esitatud tingimustel ja mahus.

Otsuse kohaselt tuleb inspektsiooni teavitada kui taotluses esitatud 
tingimused muutuvad.

Esitatud taotluse punkti 3 all meie poolt esitatud punktis 7 on välja toodud 
uuringu raames andmetöötlust läbiviivad Tartu Ülikooli töötajad nimeliselt. 
Anname teada, et lisaks taotluses nimetatud isikutele kaasatakse töötajate 
suure töökoormuse tõttu andmetöötluse läbiviimisse veel üks Tartu Ülikooli 
töötaja. Andmetöötluse protsessis muudatusi ei ole. Lisanduva töötaja osas 
kehtivad samad konfidentsiaalsusnõuded kui teistel uuringu läbiviimisse 
kaasatud Tartu Ülikooli töötajatel.

Eeldame, et sellest teavitusest piisab. Juhul kui on vaja esitada 
täiendavaid selgitusi, siis oleme hea meelega valmis seda tegema.

Lugupidamisega

Margit Paulus
analüüsiosakond
osakonnajuhataja

Toetame töö ja töötaja leidmisel!

614 8504

 <https://tootukassa.ee> tootukassa.ee

 <https://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa

 <https://youtube.com/tootukassa> youtube.com/tootukassa

 <https://tootukassa.ee/>